FAQ
JagodowyKot jest serwisem umożliwiającym polskim producentom sprzedaż swoich wyrobów. Kupując produkty na tej stronie, kupujesz je bezpośrednio od producenta, który odpowiada za wysłanie towaru, a także zajmuje się ewentualnymi reklamacjami i zwrotami.
- Pokaż:
- Wszystkie
- || Jak sprzedawać
- || Jak zamawiać?
- || Mapa Serwisu
- || Moje Konto
- || Rejestracja
Jak sprzedawać?
Chętnie nawiążemy współpracę z producentami wysokiej jakości wyrobów pasujących do profilu naszego sklepu. Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie kilku zdjęć swoich wyrobów wraz z krótkim opisem na adres email: kontakt@jagodowykot.pl
Jak mogę zmienić hasło do swojego konta?
Hasło możesz zmienić po zalogowaniu na Twoje konto, klikając link Zmiana hasła.
Jak mogę zmienić swoje dane?
Dane kontaktowe oraz adres dostawy możesz zmienić po zalogowaniu na Twoje konto.
Zapomniałem jakie jest moje haslo
Zapomniałem jakie jest moje haslo.
Jeżeli zapomnisz swoją nazwę użytkownika lub hasło zawsze możesz skorzystać z funkcji przypominania tutaj i wpisz podany przy rejestracji adres e-mail). Dalsze instrukcje oraz nowe hasło otrzymasz w przesłanej przez nas wiadomości. Nowe hasło możesz w każdej chwili zmienić w po zalogowaniu na swoje konto.
Newsletter
Jeśli chcesz być na bieżąco z naszymi nowościami, zapisz się do Newslettera. W każdej chwli można z niego również zrezygnować.
Ochrona danych osobowych
JagodowyKot chroni prywatność swoich Użytkowników i jako administrator danych zabezpiecza je przed dostępem osób nieupoważnionych.
JagodowyKot sprawuje stałą kontrolę nad procesem przetwarzania danych oraz ogranicza dostęp do danych osób trzecich. Dane osobowe przetwarzane są przez JagodowegoKota zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1, 3 i 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, w celach związanych z prowadzeniem sklepu.
Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne.
Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich modyfikacji.
Dane podawane przez Użytkownika w trakcie rejestracji oraz składania zamówień są wykorzystywane wyłącznie do celów ewidencji sprzedaży, do kontaktowania się z Użytkownikiem oraz do realizacji zamówień złożonych przez Użytkownika.
JagodowyKot zapewnia Użytkownikom możliwość usunięcia danych osobowych ze zbioru danych. W celu usunięcia danych, Użytkownik powinien przesłać do JagodowegoKota stosowne oświadczenie w formie elektronicznej lub na piśmie.
Zwroty i reklamacje
Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dn. 2.03.2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz.271 z kolejnymi zmianami), możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.
ZWROTY
Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru ***.
Aby dokonać zwrotu przedmiotu wystarczy napisać do nas wiadomość e-mail na adres kontakt@jagodowykot.pl zawierającą takie informacje jak: imię i nazwisko Kupującego, numer zamówienia, nazwę Towaru i nr konta bankowego Kupującego, na które ma zostać dokonany zwrot. Następnie prześlemy Ci wiadomość na Twój adres e-mail z adresem projektanta, na który należy odesłać przedmiot. Po potwierdzeniu przez projektanta otrzymania zwrotu, w przeciągu 4 dni roboczych, zrobimy przelew na Twoje konto.
***Produkty wykonywane na specjalne zamówienie klienta (np z wyhaftowanym imieniem) nie podlegają zwrotom.
REKLAMACJE
Jeżeli stwierdzisz wady w otrzymanym zamówieniu możesz zgłosić reklamację. Wystarczy napisać do nas wiadomość e-mail na adres kontakt@jagodowykot.pl zawierającą takie informacje jak : imię i nazwisko Kupującego, numer zamówienia, nazwę Towaru. Następnie prześlemy Ci wiadomość na Twój adres e-mail z adresem projektanta, na który należy odesłać przedmiot.
Koszty wysyłki
Koszt wysyłki zamówionych produktów pokrywa kupujący.
Opłaty za przesyłkę ustalane są przez poszczególnych sprzedających. JagodowyKot nie dolicza do przesyłki żadnych opłat dodatkowych.
Ponieważ projektanci wysyłają przesyłki indywidualnie z różnych miejsc w Polsce, do każdego zamówienia doliczany jest koszt przesyłki. W przypadku, gdy zamówione przedmioty pochodzą od jednego projektanta, zamówienie wysyłane jest jedną przesyłką, a opłata za przesyłkę liczona jest tylko raz.
Płatności
Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić przelewem tradycyjnym (w banku lub na poczcie), a także za pośrednictwem systemu natychmiastowych płatności Przelewy24.
- Przelew tradycyjny
Przelew tradycyjny możesz zlecić w dowolnym banku lub na poczcie.
Poniżej dane niezbędne do jego realizacji:
ul. Makuszyńskiego 18/20
49-300 Brzeg
Deutsche Bank
Nr konta: 89 1910 1048 2407 8343 6945 0001
Prosimy o wypełnienie pola TYTUŁEM : nr zamówienia, nazwa przedmiotu, nazwa uzytkownika/adres email
Dane do przelewu znajdziesz także w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
- Przelewy24
Składanie zamówienia
W celu złożenia zamówienia dodaj interesujący Ciebie przedmiot do koszyka klikając na przycisk „Dodaj do koszyka” obok zdjęcia i opisu przedmiotu. Jeżeli chcesz zamówić kilka prac to dodaj je do koszyka. Zawartość koszyka możesz oglądać klikając na ikonę koszyka w prawym górnym rogu lub przycisk „Zobacz koszyk” przy opisie przedmiotu. Po dodaniu wszystkich przedmiotów naciśnij przycisk „Realizuj zamówienie” i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas na swój adres e-mail informacje o płatnościach i wysyłce. Pamiętaj aby dokonać płatności przed upływem 5 dni od daty złożenia zamówienia. Brak wpłaty po tym okresie skutkuje automatycznym anulowaniem zamówienia.
O zmianie statusu Twojego zamówienia (przygotowanie do wysyłki / wysyłka / dostarczony) będziemy Cię niezwłocznie informować na Twój adres e-mail(jeśli jesteś zarejestrowany)
Wyszukiwarka
Korzystając z wyszukiwarki można wyszukać interesujące przedmioty po słowie kluczowym, kategorii, artyście, cenie czy też kolorze. Aby rozpocząć wyszukiwanie wprowadź szukane słowo w pole „szukaj” w prawym górnym rogu strony.
Kategorie
W naszym sklepie możesz przeglądać kategorie główne takie jak : Akcesoria, Biżuteria, Torebki, Odzież, Wnętrza. Po kliknięciu w kategorię główną masz możliwość wybierać spośród podkategorii.
Link aktywacyjny nie dotarł/nie działa?
Upewnij się, że nie trafił on do folderu Spam w Twojej skrzynce mailowej. Jeśli go tam nie znajdziesz, skontaktuj się z nami.
Nie mogę się zalogować
Jeżeli nie możesz się zalogować upewnij się, że wpisywana nazwa użytkownika i hasło są wpisywane poprawnie. Zwróć uwagę na wielkie, małe litery i polskie znaki. Jeżeli nie udało Ci się zalogować, kliknij link Zapomniałeś hasło, aby zmienić hasło.
Jeżeli nadal nie udało Ci się zalogować, skontaktuj się z nami : kontakt@jagodowykot.pl lub za pomocą formularza kontaktowego.
Logowanie
Wejdź na stronę logowania klikając w ikonę Moje konto w prawym górnym rogu strony.
Podaj login, czyli adres e-mail podany przy rejestracji oraz ustalone przez Ciebie hasło.
Rejestracja
Kliknij w ikonę Moje konto w prawym górnym rogu strony, a następnie wybierz opcję Zarejestruj
Poprosimy Cię o wypełnienie formularza – potrzebujemy tylko podstawowych danych do kontaktu i korespondencji.
Na podany adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą link aktywacyjny – po jego kliknięciu Twoje konto będzie już w pełni aktywne i będziesz mógł korzystać z pełnej oferty JagodowegoKota
Podane przez Ciebie dane osobowe są przez nas chronione : Załącznik 1 : Polityka ochrony prywatności
POMOC
W razie jakichkolwiek problemów służymy pomocą kontakt@jagodowykot.pl